piątek, 9 kwietnia 2021

Nabór na stanowisko sekretarki

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dzierżanowie

ogłasza nabór na stanowisko sekretarki

Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy): Szkoła Podstawowa w Dzierżanowie
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na okres próbny z możliwością przedłużenia

Określenie stanowiska: sekretarka.
Formalne wymagania dotyczące kandydatów:

  • posiada obywatelstwo polskie,

  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko  obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz  samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za  przestępstwo karnoskarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione  umyślnie.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie minimum średnie, ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła administracyjna lub ekonomiczna, preferowane wykształcenie wyższe,

  • posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w administracji lub księgowości,

Ponadto:

  • znajomość przepisów oświatowych: Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, Ustawy o finansach publicznych i o pracownikach samorządowych, przepisów o ochronie danych osobowych,

  • znajomość pracy i procedury biurowej, podstawy księgowości,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Excel, Word, Power Point, obsługa poczty elektronicznej,

  • znajomość obsługi programu SIO,

  • umiejętność redagowania pism urzędowych,

  • umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,

  • umiejętność organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej,

  • gotowość do systematycznego poszerzania wiedzy i kwalifikacji.

  • praktyka na zbliżonym stanowisku w jednostce oświatowej oraz dodatkowe
    kwalifikacje będą atutem.

Oczekiwane cechy osobowościowe kandydata :

  • komunikatywność: umiejętność kontaktowania się z uczniami, rodzicami, pracownikami i interesantami szkoły oraz instytucjami zewnętrznymi,

  • odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, systematyczność,

  • umiejętność organizowania swojej pracy, umiejętność pracy w zespole,

  • wysoka kultura osobista, uczciwość,

  • umiejętność tworzenia dobrego wizerunku firmy.

Przewidywany zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj. księgi ewidencji dzieci, księgi uczniów, księgi arkuszy ocen uczniów.

  2. Prowadzenie akt osobowych nauczycieli zatrudnionych w szkole i załatwianie wszystkich spraw związanych z ich zatrudnieniem, zgodnie z przepisami (w tym przygotowywanie umów o pracę oraz innych druków i akt kadrowych).

  3. Bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności,

a) przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich duplikatów,

b) przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,

c) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów.

  1. Sporządzanie sprawozdań GUS i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw pracowniczych i uczniowskich.

  2. Dostarczanie administratorowi danych do systemu SIO i SIOEO.

  3. Ochrona danych osobowych pracowników zgodnie z odrębnymi przepisami.

  4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowników.

  5. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.

  6. Obsługa gości i interesantów. Udzielanie informacji interesantom.

  7. Prowadzenie ewidencji: druków ścisłego zarachowania, zwolnień lekarskich pracowników szkoły, ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły.

  8. Zamawianie druków ścisłego zarachowania, innych druków szkolnych, papieru, środków czystości.

  9. Przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów bhp i p/poż.

  10. Wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora szkoły.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej, danymi kontaktowymi i oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisku sekretarki.

Ze względu na panującą pandemię list motywacyjny i CV proszę przesłać drogą mailową na adres spdzierzanowo@wp.pl. do dnia 20 kwietnia 2021 roku.

W dalszej rekrutacji kandydaci będą obowiązani przedstawić następując dokumenty:

    1. kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy),

    2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

    4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

    5. dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

    6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do
      korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Aplikacje niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane. Złożone dokumenty nie będą zwracane, oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

Tok postępowania:
I etap - formalna analiza dokumentów aplikacyjnych,
II etap – kontakt telefoniczny z kandydatem, III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

Kontakt telefoniczny z dyrektorem szkoły: 24 231 30 31